Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAdams, Diane; Harmon, Carlene; Reneke, Stephanie; Adams, Thomasenia Lott; Hartle, Lynn; Lamme, Linda
TitelProject friends: A multi-age learning community.
QuelleIn: Early childhood education journal, (1997) 4, S.217-221Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1082-3301
DOI10.1007/BF02354835
AbstractAbstract Project Friends is a learning community based on our confidence in the multi-age classroom as a valuable and viable vehicle for teaching young children. Our three multi-age classrooms of kinder-garten, first- and second-grade children were the served as the setting for Project Friends. In this article, we share our beginnings, significant features and outcomes of the learning community, and our reflections on a year ended in Project Friends. Our experiences and the experiences of the children in the multi-age classrooms continue to provide rich contexts for teaching and learning in the elementary school.
Erfasst vonOLC
Update2023/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Early childhood education journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: