Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enProsser, Chad; Spirou, Denise; Buller, Jeffrey L.
TitelConfronting today's issues.
Opportunities and challenges for school administrators.
QuelleLanham, Maryland: Rowman & Littlefield (2019), X, 180 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1475850468 (Taschenbuch); 9781475850468 (Taschenbuch); 9781475850451 (gebundene Ausgabe); 147585045X (gebundene Ausgabe); 9781475850475
SchlagwörterUSA; School management and organization; United States; Administration scolaire; États-Unis; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction -- A New Model of School Leadership -- The Elephant in Every Room: Safe Schools and Security -- Hiring for Excellence -- Faculty and Staff Evaluation -- Student Academic Challenges -- Student Behavioral Challenges -- Effective Student Evaluation -- Disengaged and Overly Engaged Parents -- External Pressures on Schools and School Leaders -- Conclusion: Creating the Schools Today's Students Deserve. This book examines some of the most important challenges facing administrators and other professionals in PreK-12 schools today: safety and security, hiring and evaluating members of the faculty and staff, dealing with students' academic and behavioral challenges, assessing student performance, responding to disengaged or overly engaged parents, and handling external pressures from the community. It also explores ideas for how to design the types of school our students will need in the future and cope with the realities of trying to develop these schools in a difficult educational environment. Preferring practical advice over unsupported hypotheses and adopting clear, instructive language rather than educational jargon, the authors draw upon their own experience as well as some of the best research currently being conducted in the field of educational leadership. The book is suitable for self-study, workshops, education courses, and in-serve programs. The target audience is current and prospective PreK-12 administrators, teachers, student teachers, and staff. -- Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: