Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPowell, Debbie; Needham, Dick; Aram, Roberta
TitelChildren Connecting to Their World
QuelleIn: Science and Children, 46 (2008) 4, S.40-44 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8148
SchlagwörterState Standards; Science Process Skills; Science Instruction; Educational Change; Planning; Lesson Plans; Scientific Concepts; Concept Formation; Elementary School Science; Science Activities
AbstractPlanning effective, engaging lessons and units are challenging tasks for a teacher, but the process can also be meaningful and rewarding. Using a "big understanding"--a guiding statement describing essential content you want students to learn throughout the unit--teachers can successfully plan and create lessons around substantive science content while developing inquiry and literacy skills. In this article, the authors explore a way to both guide your planning and make learning relevant by constructing a big understanding from the unifying concepts of science and your state standards. (Contains 3 figures.) (As Provided).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science and Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: