Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, Linda M.
TitelShort-Term Student Responses to Classroom Instruction.
QuelleIn: Elementary School Journal, 82 (1981) 2, S.97-108Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Classroom Communication; Classroom Environment; Classroom Techniques; Elementary Education; Feedback; Interaction; Outcomes of Education; Performance Factors; Student Reaction; Student Teacher Relationship; Teacher Effectiveness; Teaching Methods
AbstractEmphasizes that learning is influenced by the student's active response to instruction. Teachers are advised to remain aware of student responses by initiating work contracts with students and are encouraged to help students learn to respond appropriately to instruction by arranging the classroom environment so that attention and motivation are increased. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: