Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlvir, Howard P.
TitelMainstreaming the Handicapped. 1: Overview; 2: Special Support Services; 3: Teacher Roles.
Quelle(1978), (44 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Administrator Role; Ancillary School Services; Ancillary Services; Annotated Bibliographies; Definitions; Handicapped Children; Mainstreaming; Teacher Role; Teaching Skills
AbstractPresented as a resource for administrators are three of a 10-part series on mainstreaming handicapped children. Each part includes a discussion of practical concerns, a self-evaluation quiz on current research, and an annotated bibliography. The first part provides an overview of definitions, concerns, legalities, and research on mainstreaming, while part 2 examines the nature of special support services. The final section explores the role of the teacher and examines teacher concerns and competencies. (CL)
AnmerkungenClaire Gelinas, 27 Norwood Street, Albany, NY 12203 (Send stamped self-addressed envelope for details)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: